Cambiar a contenido. | Saltar a navegación

Herramientas Personales

958 57 47 67
Horario de 09:00 h. a 14:00 h.
Usted está aquí: Inicio / Convocatorias / Bibliotecario Archivero, Ayuntamiento de Albaida (Valencia)

Bibliotecario Archivero, Ayuntamiento de Albaida (Valencia)

1 Plaza, Concurso - Oposición, Promoción interna, Grupo A2, 23-09-2010

 

 

Ajuntament d'Albaida
Anunci de l'Ajuntament d'Albaida sobre resolució per la qual s'aproven les bases específiques i es convoca el procediment selectiu de concurs-oposició, per a cobrir una plaça vacant de bibliotecari-arxiver.
anunci


Per Decret d'Alcaldia núm. 350/2010, de 19 d'abril, ha estat aprovada la convocatòria i les bases específiques que regularan les proves selectives per a la provisió en propietat d'una plaça vacant d'Administració Especial, subescala Serveis Especials. Tot seguit es transcriuen literalment les bases especifiques aprovades i la part dispositiva del Decret de referència:
"Fent ús de les atribucions conferides l'Alcaldia per l'article 21.1.g) i 102 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, Reguladora de les Bases del Règim Local, i 41. 14 a) del Reglament d'Organització, Funcionament i Règim Jurídic de les Entitats Locals, aprovat per R.D. 2568/1986, de 28 de novembre, pel present HE RESOLT: 


PRIMER. Aprovar la convocatòria de proves selectives per a la provisió en propietat d'una plaça vacant de la escala d'Administració Especial, subescala Serveis Especials, amb la denominació TÈCNIC MITJÀ BIBLIOTECA-ARXIU, que ha quedat especificada a la part expositiva i aprovar així mateix les bases específiques reguladores de les proves selectives per a la provisió en propietat de l'esmentada plaça de funcionari de carrera, que s'adjunten com a annex al present Decret amb la diligència d'aprovació de la Secretaria.


SEGON. Publicar el text íntegre de les bases reguladores de les proves selectives en el Butlletí Oficial de la Província de València, en el Diari Oficial de la Comunitat Valenciana i en el taulell d'edictes de l'Ajuntament.


TERCER. Publicar en el Butlletí Oficial de l'Estat un extracte de la convocatòria, sent la data d'aquest anunci la que servirà per al còmput del termini de presentació d'instàncies.


QUART: Donar compte del present Decret a la Junta de Govern Local en la primera sessió que tinga lloc, per al seu coneixement ." 


BASES REGULADORES DE LA CONVOCATÒRIA PER A LA PROVISIÓ, EN PROPIETAT, MITJANÇANT EL SISTEMA SELECTIU DE CONCURS-OPOSICIÓ, TORN DE PROMOCIÓ INTERNA, D'UNA PLAÇA DE LA SUBESCALA DE SERVEIS ESPECIALS, PERTANYENT A L'ESCALA D'ADMINISTRACIÓ ESPECIAL, CLASSE COMESES ESPECIALS, GRUP A2 AMB LA DENOMINACIÓ DE TÈCNIC MITJÀ BILITOECARI-ARXIVER, VACANT EN LA PLANTILLA DE FUNCIONARIS DE CARRERA DE L'AJUNTAMENT D'ALBAIDA.

Objecte


L'objecte d'aquesta convocatòria és la provisió, en propietat, d'un plaça de tècnic mitjà arxiver-bibliotecari, pertanyent a l'escala d'administració especial, subescala serveis especials, Grup A2, nivell de complement de destinació (CD-22) vacant en la plantilla de funcionaris de carrera de l'Ajuntament d'Albaida tot d'acord amb l'oferta d'ocupació pública de 2006.
Aquesta plaça que està classificada en l'escala d'Administració Especial, està contemplada en la relació de llocs de treball i figura en la plantilla de funcionaris de carrera; dotada amb el sou corresponent als funcionaris d'aquest grup, dues pagues extraordinàries, triennis i altres emoluments que corresponguen a la dita subescala, d'acord amb la legislació vigent.
Les funcions que haurà de realitzar el tècnic mitjà de biblioteca-arxiu, que se seleccione, venen reflectides en l'annex IV de les presents bases.

Procediment Selectiu

 

La plaça convocada es cobrirà mitjançant el sistema de concurs-oposició i torn de promoció interna.

Legislació aplicable

 

El procés selectiu s'ajustarà al que disposen aquestes bases i en allò que aquestes no disposen, per les bases generals aprovades per l'ajuntament d'Albaida, Llei 7/2007, de 12 d'abril, de l'EStatut Basic de l'Empleat Públic, LLei 30/1984, de 2 d'agost, de Mesures per a la Reforma de la Funció Pública, per la Llei 7/1985, de 2 d'abril, Reguladora de les Bases del Règim Local, pel R.D.L. 781/86, de 18 d'abril, T.R.R.L., pel Decret Legislatiu de 24 d'octubre de 1995 del Consell de la Generalitat Valenciana i la seua modificació aprovada per la Llei 8/1995, de 29 de desembre, de la Generalitat Valenciana, pel Decret 33/1999, de 9 de març, del Consell de la Generalitat Valenciana, pel R.D. 896/1991, de 7 de juny, pel R.D. 364/1995, de 10 de març i per la resta de disposicions legals i reglamentàries

Requisits dels aspirants

 

Per a poder participar en les proves selectives objecte d'aquestes bases i convocatòria, els aspirants hauran de reunir el següents requisits:
a) Tenir la condició de funcionari de carrera d'esta Corporació, integrat en l'Escala d'Administració Especial, subescala de serveis especials, grup C1 i trobar-se en situació de serveis actiu.
b) Haver estat, al menys, dos anys com a funcionari de carrera en la subescala de serveis especials i grup C1.
c) No patir malaltia ni estar afectat per cap limitació física o psíquica que impedisca el normal exercici de les funcions pròpies del lloc de treball al qual aspira.
d) No trobar-se suspès ni inhabilitat per a l'exercici de funcions públiques.
e) Estar en possessió del títol de Diplomat/da Universitari/ària, haver superat 3 primers cursos complets de qualsevol llicenciatura universitària, o complides les condicions per a obtenir-ho en la data que finalitze el termini de presentació d'instàncies. L'equivalència haurà de ser reconeguda per l'administració competent i degudament acreditada en este sentit pels aspirants.
Tots els requisits hauran de complir-se en l'últim dia de termini de presentació de sol·licituds i mantenir-se durant tot el procés selectiu. En aquest sentit, es podran realitzar les comprovacions escaients fins arribar a la presa de possessió com a funcionari/ària de carrera.

Instàncies

 

Òrgan al qual es remeten i termini
Les instàncies per a sol·licitar prendre part en el concurs oposició s'hauran de dirigir a la Presidència de la Corporació, en el termini de 20 dies naturals, comptadors a partir de l'endemà de la publicació de l'extracte de la convocatòria en el Butlletí Oficial de l'Estat.
Forma de presentació i lloc
Les instàncies es presentaran d'acord amb el model annex I de les presents bases al Registre General de l'ajuntament d'Albaida i també podran presentar-se igualment en la forma que determina l'article 38.4 de la Llei 30/92, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú, tot i tenint en compte les modificacions introduïdes per la Llei 4/99, de 13 de gener.
Juntament amb la instància s'haurà de presentar en sobre tancat, que podrà ser lacrat, la memòria-proposta a la qual es fa referència a la base vuitena i la relació de mèrits per a avaluar en la fase de concurs, a més de la documentació original o copia compulsada acreditativa d'aquells.
Drets d'examen i pagament
Els aspirants hauran d'abonar abans de presentar la instància en la tresoreria municipal o en el compte corrent que, en el seu cas, s'establisca, els drets d'examen, que es fixen en 24,04 euros, i adjuntar-hi el resguard acreditatiu de l'ingrés.
Els sol·licitants hauran de manifestar en la instància que compleixen totes i cadascuna de les condicions exigides en la base quarta, referides a la data en què finalitze el termini de presentació d'aquestes, i que es comprometen a prestar el preceptiu jurament o promesa. En qualsevol moment els interessats podran ser requerits per a efectuar les comprovacions oportunes. Així mateix, hauran d'indicar en la sol·licitud els mèrits que al·leguen i adjuntar-hi els documents acreditatius d'aquests en el moment de presentar-la, la titulació acadèmica exigida que posseeixen. La documentació que han d'aportar els aspirants es presentarà mitjançant el original o la fotocòpia compulsada.

Admissió d'aspirants

 

Acabat el termini de presentació d'instàncies, l'Alcaldia-Presidència, dictarà resolució, en el termini màxim d'un mes, aprovant les llistes provisionals d'aspirants admesos i exclosos i, si escau, els motius de la no admissió que es faran públiques en el tauler d'anuncis de l'Ajuntament i Butlletí Oficial de la Província de València. Contra aquesta resolució es podrà presentar reclamació en el termini de 10 dies hàbils. Les reclamacions, si n'hi ha, seran acceptades o rebutjades en la resolució per la qual s'aprova la llista definitiva, que es farà pública, mitjançant la inserció d'edicte al Butlletí Oficial de la província i tauler d'anuncis de l'Ajuntament d'Albaida. Aquesta última publicació servirà de notificació a efectes d'impugnacions i recursos.
En el supòsit que no es presente cap reclamació, les llistes provisionals esdevindran automàticament definitives i açò es farà constar en la resolució de l'Alcaldia.
En el mateix acte administratiu, s'indicarà, a més, el lloc, la data i l'hora de començament de les proves selectives (primer exercici) i, si es el cas, l'ordre d'actuació dels aspirants prèviament determinat mitjançant un sorteig; la composició del tribunal amb els membres titulars i suplents i la data de la seva constitució per a valorar els mèrits.
Les errades de fet podran esmenar-se en qualsevol moment, d'ofici o a petició de l'interessat.
Si en qualsevol moment del procés selectiu el tribunal coneix que algun dels aspirants no posseeix la totalitat dels requisits exigits en aquestes bases, després de l'audiència de l'interessat, es proposarà l'exclusió d'aquest a l'alcalde-president de la Corporació.

Tribunal Qualificador

 

El tribunal qualificador que jutjarà el procés selectiu, estarà constituït de la següent forma:
President titular: El Secretari General de la Corporació.
President suplent: L'interventor de Fons de la Corporació.
Secretari: Un funcionari/ària de carrera de la Corporació .
Secretari suplent: Un funcionari/ària de la Secretaria de la Corporació.
Vocals titulars i suplents::
· Un representant de l'Administració del Consell de la Generalitat Valenciana, designat per la Direcció General competent.
· Dos tècnics o experts designats per Alcalde-president de la Corporació, d'aquesta o altra Administració Pública.
La composició del tribunal serà predominantment tècnica i els vocals hauran de posseir una titulació o especialització igual o superior a les exigides per a l'accés a la plaça convocada i pertànyer al mateix grup o grup superiors, tot d'acord amb allò establert a l'article 13.4 del Text Refós de la Llei de la funció Pública Valenciana.
L'ajuntament sol·licitarà dels òrgans corresponents la designació dels respectius representants que haurà d'efectuar-se en el termini dels 20 dies hàbils següents al de la recepció de la sol·licitud.
El tribunal no podrà constituir-se ni actuar sense l'assistència de almenys la meitat més un dels membres, titulars o suplents, indistintament. Una vegada constituït el tribunal i iniciada la sessió s'absenta el president, aquest designarà, d'entre els vocals que hi haja, qui el substituesca durant la seva absència.
Hauran d'abstenir-se de formar part dels òrgans de selecció de personal:
- Els qui en els cinc anys anteriors a la publicació de la convocatòria hagen realitzar tasques de preparació d'aspirants a proves selectives d'accés a l'administració pública.
- Els qui es troben sotmesos a algun dels supòsits a què es refereix l'article 28.2 de la Llei 30/92, de 26 de novembre.
Així mateix, els aspirants podran recusar els membres del tribunal en la forma que estableix l'article 21 de la citada llei.
El tribunal que actue en aquestes proves tindrà la categoria primera establerta en el R.D. 462/2002, de 24 de maig i tindrà la consideració d'òrgan col·legiat de l'Administració i, com a tal, estarà sotmès a les normes contingudes en la Llei 30/92, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques..
De cadascuna de les sessions del tribunal, el secretari alçarà acta, on es farà constar la qualificació dels exercicis, i també les incidències i votacions que es produesquen.
Les actuacions del tribunal podran ser recurrides en alçada davant l'Alcaldia-Presidència, en el termini d'un mes, comptador des que aquestes es feren públiques, tot d'acord amb allò establert a l'article 114 i següents de la Lle i 30/92, de 26 de novembre.
Indemnitzacions per raó del servei
Els membres del tribunal, i també els possibles assessors especialistes, percebran les indemnitzacions que, per raons del servei estan establertes en el R.D. 462/2002, de 24 de maig o en la disposició aplicable en cada moment.

Començament i desenvolupament de les proves selectives

 

La data, l'hora i el lloc del començament de les proves selectives s'anunciarà en la forma prevista en la base sisena.
Una vegada començades les proves, no serà obligatòria la publicació dels successius anuncis de la resta d'exercicis i incidències en el Butlletí Oficial de la província. El tribunal haurà de fer públics aquests anuncis al local on hagen acabat les anteriors proves i al tauler d'anuncis de l'Ajuntament.

Els opositors seran convocats en crida única, excepte els casos de força major, degudament justificats i considerats lliurement pel tribunal. La no presentació d'un aspirant, en el moment de ser cridat a qualsevol dels exercicis obligatoris, determinarà automàticament el decaïment del dret a participar en el mateix exercici i en els successius, per la qual cosa quedarà exclòs del procés selectiu.
Entre l'acabament d'un exercici i el començament del següent haurà de transcórrer un termini mínim de 72 hores. Es podran reduir els terminis indicats, si ho proposara el tribunal i acceptaren tots els aspirants o fòra sol·licitat per aquests unànimement. Aquesta circumstància s'haurà de fer constar en l'expedient.
Totes les proves podran fer-se indistintament en valencià o en castellà, segons l'opció que trie l'aspirant.
Les proves constaran d'una fase d'oposició i d'una altra de concurs.

FASE D'OPOSICIÓ:


Els exercicis de la fase d'oposició seran tres, els dos primers de caràcter obligatori i eliminatori, i el tercer de caràcter obligatori i no eliminatori.
Exercicis
Primer exercici. Obligatori i eliminatori. 1 h. (10 punts)
Consistirà en resoldre per escrit dos supòsits pràctics plantejats pel tribunal relacionats amb les tasques i funcions pròpies de l'arxiver-bibliotecari, en una hora de duració. Els exercicis plantejats estaran dirigits a valorar la capacitat de desenvolupament de les tasques del lloc, com ara, l'elaboració-catalogació d'un registre bibliogràfic, d'entre els quals almenys un d'ells serà dels que s'anomenen suports electrònics i un altre d'una publicació periòdica (Podrà demanar-se la descripció bibliogràfica en format MARC i es facilitarà la plantilla base del format, fent ús de la CDU i llistat d'encapçalament de matèries).
Segon exercici. Obligatori i eliminatori. 1h. (20 punts)

Dividit en dues parts: 


a) Consistirà a realitzar per escrit una Memòria-proposta sobre ORGANITZACIÓ I FUNCIONAMENT DEL PROJECTE DE LA NOVA BIBLIOTECA MUNICIPAL D'ALBAIDA I ADAPTACIÓ DE LA ORDENANÇA REGULADORA DEL SERVEI DE BIBLIOTECA I ARXIUS MUNICIPAL. Es tindrà en compte la normativa aplicable vigent per a estos centres i especialment relacionada amb el temari de matèries específiques que hi figura com a annex a les bases. La Memòria-proposta haurà de presentar-se per duplicat, enquadernada i en sobre tancat, juntament amb la instància i no podrà tindre una extensió superior a 100 fulls DIN A4, a una cara, interlineació senzilla, lletra 12 tipus arial narrow de word, ni inferior a 80 fulls.
La falta de presentació de la Memòria-proposta per part d'un aspirant en el termini establert per a la presentació d'instànciesi improrrogable, suposarà l'automàtica eliminació del mateix. 


b) Exposició I defensa oral de la Memòria-Proposta davant el Tribunal durant un temps que no podrà excedir d'una hora. En el temps d'exposició l'aspirant disposarà d'un exemplar de la Memòria-Proposta i el Tribunal podrà formular preguntes, aclariments, i/o sol·licitar de l'aspirant que explique determinats apartats o aspectes de la proposta presentada.
Tercer exercici. Obligatori i no eliminatori. 1h. (4 punts)
Consistirà en la valoració pel tribunal dels coneixements de valencià dels aspirants, relacionats amb les funcions pròpies del lloc convocat i d'acord amb la normativa sobre l'ús del valencià de la Generalitat Valenciana. Els aspirants hauran de traduir dos textos proposats pel tribunal del castellà al valencià,i de valencià al castellà, en un temps que no podrà ser superior a 30 minuts cadascun.

Qualificació, valoració i publicitat


La qualificació per a cada exercici i aspirant es determinarà per la mitjana resultant de les qualificacions atorgades per cada membre del tribunal. De cadascun dels exercicis s'alçarà un acta pel Secretari del Tribunal en la qual consten les puntuacions obtingudes i demés circumstàncies que signaran tots els membres i s'exposarà al tauler d'anuncis de l'Ajuntament i lloc de celebració de l'exercici.
El primer exercici es qualificarà de zero a deu punts (0-10). Per a superar-lo caldrà obtenir un mínim de cinc punts..
El segon exercici es qualificarà de zero a vint punts (0-20). Per a superar-lo caldrà obtenir un mínim de deu punts. En la qualificació de l'exercici el Tribunal valorarà conjuntament la Memòria-proposta presentada i l'exposició i defensa oral realitzada
El tercer exercici es qualificarà de zero a quatre punts (0-4). No té caràcter eliminatori.
La qualificació de la fase d'oposició serà la resultant de la suma de la puntuació obtinguda en els tres exercicis serà i es confeccionarà una llista única ordenada per puntuació de major a menor. 

 

FASE DE CONCURS:


Finalitzada la fase d'oposició, es valoraran els mèrits aportats pels aspirants que hagen superat la fase d'oposició, d'acord amb el barem de mèrits inclòs en l'Annex I d'aquestes bases.
La puntuació obtinguda en la fase de concurs se sumarà a l'obtinguda en la fase d'oposició.

Llistat i Proposta d'aprovats pel Tribunal

Finalitzades la fase d'oposició i fase de concurs el Tribunal procedirà a confeccionar la llista d'aspirants seleccionats i el seu ordre de puntuació amb tots els qui hagen superat la fase d'oposició, tot i sumant la puntuació obtinguda en la fase de concurs. La llista es farà pública en el lloc de celebració de l'últim exercici de la fase d'oposició i al tauler d'anuncis de l'Ajuntament. Una vegada treta la llista d'aspirants seleccionats el tribunal realitzarà la proposta de nomenament i la elevarà a l'Alcaldia-Presidència juntament amb l'acta de la última sessió del Tribunal.

 

Presentació de documentació, nomenament i presa de possessió


En el termini de vint dies naturals, comptadors a patir de l'endemà de la publicació de la llista d'aprovats en el tauler d'anuncis de l'ajuntament, l'aspirant proposat pel tribunal presentarà els documents acreditatius dels requisits exigits en les presents bases, per a prendre part en l'oposició i que són:
A) Fotocòpia del Document Nacional d'Identitat o document equivalent acreditatiu de l'identitat del sol·licitant acompanyada de l'original per a la seua compulsa.
B) Còpia Autenticada o fotocòpia compulsada de la titulació de diplomat/da universitari/ària d'haver superat 3 primers cursos complets de qualsevol llicenciatura universitària..
C) Declaració jurada de no haver estat separat mitjançant un expedient disciplinari, del servei de cap administració pública, ni de trobar-se incapacitat.
Si en el termini indicat i excepte causes de força major, no presenta la documentació o, tot i presentar-la, no compleix els requisits exigits, no podrà ser nomenat/da i quedaran anul·lades totes les actuacions, sense perjudici de la responsabilitat en què hagen pogut incórrer per falsedat en la instància.
Una vegada l'alcaldia haja donat aprovació a la proposta, l'aspirant nomenat haurà de prendre possessió en el termini d'un mes, comptador des del següent a la notificació del nomenament. Si no pren possessió en el termini indicat, sense causa justificada, perdrà els drets derivats de la superació de les proves i del subsegüent nomenament; en aquest cas, l'Alcaldia haurà de nomenar l'aspirant que, havent superat totes les proves, haja quedat en segon lloc en l'ordre de puntuació.
En l'acte de presa de possessió l'aspirant nomenat haurà de prestar el jurament o promesa a què es refereix l'article 32.c del Text Refós de la Llei de la Funció Pública Valenciana.

Incidències


El Tribunal està facultat per a resoldre els dubtes que s'hi presenten i prendre els acords necessaris per al bon ordre de l'oposició en tot el que no estiga previst en aquestes bases.
Tretzena: Publicació de les bases i recursos.
L'acord d'aprovació d'aquestes bases es publicarà en el Butlletí Oficial de la província, i així mateix, un anunci de convocatòria amb referència a la publicació de les bases al Butlletí Oficial de l'Estat, i regiran mentre l'Ajuntament no les modifique o les derogue.
Contra aquestes bases i la corresponent convocatòria, actes que posen fi a la via administrativa, es podrà interposar postestativament recurs de reposició, davant l'Alcaldia-Presidència, en el termini d'un mes, comptador des del dia següent a la publicació en el Butlletí Oficial de la província de València, o bé directament recurs contenciós-administratiu davant del Jutjat Contencios-Administratiu, en el termini de dos mesos, comptadors des de l'endemà de la publicació en el Butlletí Oficial de la provincia de València o qualsevol altre que estime pertinent.
Contra les resolucions i els actes dels òrgans de selecció i els actes de tràmit d'aquests que impedisquen continuar el procediment o produïsquen indefensió, podrà interposar-se recurs d'alçada davant l'autoritat que haja nomenat el seu president, en el termini d'un mes, comptador des que es van fer públics.

 

ANNEX I. MODEL: SOL·LICITUD D'ADMISSIÓ CONCURS-OPOSICIÓ, TORN DE PROMOCIÓ INTERNA PLAÇA QUE S'HI CITA 


I.- DADES PERSONALS
COGNOMS I NOM
ADREÇA A EFECTES DE NOTIFICACIÓ
CODI POSTAL I POBLACIÓ
DNI.
Telèfon fix i/o mòbil

II.- DADES DEL PROCEDIMENT
MODALITAT CONCURS-OPOSICIÓ, TORN PROMOCIÓ INTERNA
DENOMINACIÓ PLAÇA/LLOC TÈCNIC MITJÀ ARXIVER- BIBLIOTECARI
ESCALA/SUBESCACALA I GRUP ADMINISTRACIÓ ESPECIAL/SERVEIS ESPECIALS/A2
REQUISITS TENIR LA CONDICIÓ DE FUNCIONARI DE CARRERA DE L'AJUNTAMENT D'ALBAIDA OCUPANT PLAÇA DE L'ESCALA D'ADMINISTRACIÓ ESPECIAL, SUBESCALA SERVEIS ESPECIALS CC, SUBGRUP C1,
OFERTA OCUPACIÓ PÚBLICA 2006


Assabentat/da de la convocatòria i aprovació de bases per part de l'Ajuntament d'Albaida per a la provisió d'una plaça de tècnic mitjà arxiver-bibliotecari vacant en la plantilla de funcionaris de carrera de l'Ajuntament d'Albaida i corresponent a l'oferta d'ocupació pública de 2006, per concurs-oposició i torn de promoció interna.
Tot i acomplint els requisits exigits en les bases aprovades que regulen el procediment per a la provisió d'esta vacant.
Per mig de la present se sol·licita l'admissió per a prendre part en el procediment, tot i acompanyant la documentació que tot seguit es detalla:
- Fotocòpia compulsada del DNI.
- Fotocòpia compulsada de la titulació exigida.
- Sobre amb la relació de mèrits al·legats i documentació acreditativa.
- Sobre amb la Memòria-Proposta
Albaida, _____ d'/de ________________ de 200__
SR. ALCALDE-PRESIDENT DE L'AJUNTAMENT D'ALBAIDA

ANNEX II Barem de mèrits

 

 

A) Antiguitat i Grau: Fins a un màxim de 8 punts.
1. Antiguitat: Per cada mes complet de serveis prestats, en actiu en la subescala serveis especials, grup C1 en esta o altres administracions públiques: 0,04 punts. Fins a un màxim de 3 punts.
Per cada mes complet de serveis prestats, en altres grups i subescales distints a l'anterior i, en qualsevol administració pública: 0,04 punts. Fins a un màxim de 2 punts.
2. Grau: El grau personal consolidat pels aspirants es valorarà de la forma següent:
- Grau consolidat inferior al lloc sol·licitat: 1 punt
- Grau consolidat igual al del lloc sol·licitat: 2 punts
- Grau consolidat superior al del lloc sol·licitat: 3 punts.
B) Formació. Fins a un màxim de 6 punts.
1.Titulació acadèmica: Fins un màxim de 2 punts, sense que puga computar-se més d'una titulació. Per títols acadèmics oficials de nivell superior a l'exigit per a l'exercici del lloc de treball objecte de la convocatòriar:
- llicenciatures universitàries o equivalent, incloent-hi doctorats, 2 punts.
2.Coneixement de Valencià: Fins un màxim de 2 punts, sempre que s'acredite estar en possessió del pertinent certificat o homologació expedida per la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià, d'acord amb la següent escala:
- Coneixement de nivell oral: 0,50 punts
- Coneixement de nivell elemental: 1,00 punt
- Coneixement de nivell Mitjà: 1,50 punts
- Coneixement de nivell superior: 2,00 punts
3.Cursos de formació i perfeccionament: Fins un màxim de 2 punts Es valoraran els cursos de formació i perfeccionament de duració igual o superior a 15 hores que hagen sigut cursats o impartits per l'interessat i que hagen sigut convocats o homologats per qualsevol centre o organisme oficial de formació d'empleats públics o entitats públiques, com ara: Diputació, Generalitat, MAP, FEMP, FVMP i justificats mitjançant el certificat de l'organisme que les haja promogut: fins un màxim de 2 punts. Tot d'acord amb la següent escala:
- De 70 hores de duració o més: 1,00 punt.
- De 50 fins a 69 hores de duració: 0'75 punts.
- De 25 fins a 49 hores de duració: 0'50 punts.
- De 15 fins a 24 hores de duració: 0'25 punts.
C) Mèrits específics: Fins a un màxim de 6 punts.
Per l'experiència acreditada pels aspirants en un lloc amb funcions iguals o semblants o amb nivells de responsabilitat iguals o superiors al que es convoca, en qualsevol Administració Pública: 0'10 punts per mes complet, amb un màxim de 6 punts.

 

ANNEX III: TEMARI 


Tema 1. Biblioteques. Definició, tipus i funcions.
Tema 2. Organització bibliotecària a Espanya. El sistema espanyol de biblioteques.
Tema 3. Legislació bibliotecària valenciana: decrets de transferència. La Llei d'Organització Bibliotecària Valenciana. La Llei del Patrimoni Valencià. La Biblioteca Valenciana.
Tema 4. Sistema bibliotecari valencià. La xarxa de lectura pública valenciana.
Tema 5. Biblioteques públiques: Concepte i funció. Les biblioteques públiques municipals.
Tema 6. Biblioteques nacionals: Concepte i funció. La Biblioteca Nacional Espanyola.
Tema 7. Les bebeteques. Biblioteques infantils. Les biblioteques escolars.
Tema 8. Les biblioteques especialitzades i els centres de documentació. El servei d'informació local (SIL-TICS) en la biblioteca pública.
Tema 9. Els materials especials. Recursos multimèdia.
Tema 10. L'hemeroteca.
Tema 11. Catàlegs: conceptes, classes, funcions i objectius.
Tema 12. Els catàlegs de les grans biblioteques. Els catàlegs col·lectius. El catàleg col·lectiu de la XLPV.
Tema 13. Instal·lació i equipament de les biblioteques. Conservació de materials bibliotecaris.
Tema 14. L'expurgació.
Tema 15. L'adquisició i el registre de fons bibliogràfics. Procés tècnic dels materials.
Tema 16. Automatització de biblioteques.
Tema 17. Sistemes integrats de gestió de biblioteques. Mòduls. El sistema Absys. Els OPACS.
Tema 18. Les noves tecnologies a les biblioteques. Internet a les biblioteques. Serveis i aplicacions.
Tema 19. Sistemes de classificació bibliogràfica. La classificació decimal universal.
Tema 20. Animació a la lectura.
Tema 21. Panorama actual de la lectura i la literatura infantil: estat i bibliografia bàsica.
Tema 22. El préstec interbibliotecari.
Tema 23. L'extensió bibliotecària.
Tema 24. Formació d'usuaris.
Tema 25. El llibre infantil: obres de referència i bibliografia.
Tema 26. La biblioteca, espaci d'integració social.
Tema 27. La documentació i el document.
Tema 28. Definició i objectius de la bibliografia. Evolució històrica i estat actual.
Tema 29. Anàlisi documental de contingut. Indexació i resum. Tipus i normes per a la seua elaboració.
Tema 30. Llenguatges documentals. Els "Thesaurus".
Tema 31. Bases i bancs de dades documentals. Servei de referència.
Tema 32. La descripció bibliogràfica: La Norma ISBD-MARC.
Tema 33. El llibre i la biblioteca des del segle XVI al XX.
Tema 34. La biblioteca digital.
Tema 35. Formats per a la descripció de recursos electrònics: estàndards de metadades.
Tema 36. Catalogació de recursos a Internet. El tractament de la informació electrònica: les búsquedes. Ferramentes i recursos.
Tema 37. Serveis no presencials a les biblioteques: les pàgines webs bibliotecàries.
Tema 38. Legislació sobre el patrimoni artístic, bibliogràfic i documental. La Llei de Propietat Intelectual.
Tema 39. El patrimoni bibliogràfic espanyol. Panorama històric. Normativa legal.
Tema 40. La biblioteconomia i la formació professional del bibliotecari en l'actualitat.
Tema 41. Les biblioteques en la societat de la informació.
Tema 42. L'enquadernació. Panorama històric. Especial referència a l'enquadernació valenciana.
Tema 43. La biblioteca municipal d'Albaida: Creació, història, fons i serveis.
Tema 44. El concepte d'arxiu. Evolució. Tipus d'arxiu.
Tema 45. Principis de l'arxivística i les ciències auxiliars de l'arxivística.
Tema 46. Els suports dels documents d'arxiu.
Tema 47. Tipologies documentals municipals.
Tema 48. El valor dels documents. Concepte i Classes.
Tema 49. L'expedient administratiu.
Tema 50. Les noves tecnologies de la informació i l'arxiu.
Tema 51. Les instal·lacions de documents d'arxius: mobiliari i contenidors.
Tema 52. La conservació de documents en els arxius.
Tema 53. El quadre de classificació i organització de fons de l'arxiu municipal d'Albaida.
Tema 54. La Norma Internacional General de Descripció Arxivística: ISAD (G)
Tema 55. L'ingrès de documents a l'arxiu municipal.
Tema 56. L'expurgo en els arxius municipals. Normativa actual. La Junta Qualificadora de documents administratius. L'accés a la documentació de l'arxiu.
Tema 57. L'arxiu. Funció i formació. El servei d'arxiu municipal d'Albaida. Ordenança reguladora.
Tema 58. Classes d'arxius. Els arxius de gestió: Tractament i organització. 

 

ANNEX IV: TASQUES 


Tasques o funcions a desenvolupar pel tècnic mitjà bibliotecari/ària-arxiver/a de l'ajuntament d'Albaida:


1. Ordenar documents, caixes i lligalls.
2. Classificar documentació seguint el quadre d'organització del fons.
3. Catalogar basant-se quadre d'organització i normes arxivístiques
4. Creació, control i manteniment de la base de dades pròpia on s'inclou inventari, catalogació, tria i eliminació, quadre de classificació, etc.
5. Inventari (pergamins, arxiu històric,administratiu) , estadístiques, etc.
6. Confecció fulls de recepció dels expedients complets lliurats des de les oficines pels distints negociats i personal responsable de la seua tramitació de l'administració.
7. Recerca de documentació (administrativa i històrica) tant per al personal de l'administració com per investigadors, veïns, particulars, etc, d'acord amb les normes de l'ordenança reguladora del servei.
8. Control i seguiment de préstecs de documents al personal de l'Administració i particulars interessats.
9. Supervisió de la documentació remesa a l'arxiu en les condicions establertes a l'ordenança, tot i eliminant duplicats, elements metàl·lics, etc.
10. Control i supervisió de les condicions de temperatura i humitat.
11. Guia en visites escolars
12. Tria i eliminació de documentació sense vigència administrativa i que no té una custòdia permanent
13. Elaboració dels informes sol·licitats pel personal responsable o/i òrgans de govern sobre qüestions diverses.
14. Atenció al públic : matins i vesprades
15. Replegada del correu, fotocòpies, i demès tasques complementàries.
16. Formalització de sol·licituds de subvenció i ajudes convocades per distints organismes: material homologat, restauració de documents, mobiliari, planxat i neteja de pergamins, etc.
17. Manteniment de pàgina web amb informació relativa a l'A.M.A. en col·laboració amb el Departament Informàtic i assistència tècnica externa.
18. Col·laboració amb el personal de la Mancomunitat en els serveis que es preten en virtud del conveni de col·laboració subscrit amb la Mancomunitat.
19. Selecció material bibliogràfic i no bibliogràfic i adquisició
20. Catalogació d'acord amb les normes (programa informàtic ABSYSNET)
21. Ordenació i classificació (revisions setmanals)
22. Registre d'entrades : de llibres i de socis
23. Confecció carnet de socis
24. Orientació en la recerca bibliogràfica : matins i vesprades
25. Préstec i devolucions del material documental
26. Assessorament i ajuda als usuaris en els ordinadors i accessos a internet
27. Elaboració de torns en el servei d'internet i calcular hores setmanalment
28. Preparar i demanar subvencions i ajudes per a la biblioteca : foment lector, increment bibliogràfic, millora informàtica, mobiliari
29. Confecció butlletí de novetats mensuals i guia de lectura (semestral)
30. Campanyes d'animació lectora : programació, contactes, col·laboració, obertura, col·locació, (escoles,EPA,mestresses).
31. Elaboració d'informes i estadístiques mensuals i anuals
32. Elaboració Estadístiques diàries : homes/dones/xiques/xics/valencià/castellà/a.i./no llibres/orientació
33. Qualsevol altra funció relacionada amb el lloc que se li encomane, pròpia i d'acord amb la subescala i grup al que pertany.


Contra aquestes bases i la corresponent convocatòria, actes que posen fi a la via administrativa, tot d'acord amb allò establert a l'article 109 c) de la Llei 30/1992, de 26 de novembre del Règim Jurídic de les Administracions Públiques i Procediment Administratiu Comú (modificada per la Llei 4/99, de 13 de gener), es podrà interposar els recursos que tot seguit es detallen: 


A) Potestativament, RECURS DE REPOSICIÓ, en el termini d' un mes comptador des de l'endemà al de la publicació en el Butlletí Oficial de la provincia, davant el mateix òrgan que ha dictat la resolució i acord, tot d'acord amb allò establert als articles 116 i 117 de la Llei 30/92, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú.

B) Directament interposar RECURS CONTENCIOSO-ADMINISTRATIU, en el termini de dos mesos, comptadors des del dia següent al de la publicació del present anunci en el Butlletí Oficial de la província, davant del Jutjat Contenciós-Administratiu, tot d'acord amb allò establert als articles 8, 10 i 46 de la Llei 29/98, de 13 de juliol, reguladora de la Jurisdicció Contencioso-Administrativa.
En el cas d'interposar el recurs de reposició potestatiu, no es podrà interposar recurs contenciós-administratiu fins que aquell siga resolt expressament, dintre del termini d'un mes o s'haja produït la seva desestimació per silenci administratiu. Tot això, sens perjudici de que puga exercir qualsevol altre recurs que s'estime pertinent.

Albaida, a 23 d'abril del 2010.-L'alcalde-president, Juan José Beneyto Galbis.
2010/13777