Bibliotecario Archivero, Ayuntamiento de Albaida (Valencia)
- Titulación requerida: Diplomatura
- Plazo de presentación de solicitudes: hasta el 13/10/2010
- PDF de la convocatoria BOCV nº 153 30/06/2010
- PDF del anuncio DOCV nº 6313 19-07-2010
- PDF del anuncio de presentación de solicitudes BOE nº 231 de 23-09-2010
Ajuntament d'Albaida
Anunci de l'Ajuntament d'Albaida sobre
resolució per la qual s'aproven les bases específiques i es convoca el
procediment selectiu de concurs-oposició, per a cobrir una plaça vacant
de bibliotecari-arxiver.
anunci
Per Decret d'Alcaldia núm.
350/2010, de 19 d'abril, ha estat aprovada la convocatòria i les bases
específiques que regularan les proves selectives per a la provisió en
propietat d'una plaça vacant d'Administració Especial, subescala
Serveis Especials. Tot seguit es transcriuen literalment les bases
especifiques aprovades i la part dispositiva del Decret de referència:
"Fent
ús de les atribucions conferides l'Alcaldia per l'article 21.1.g) i 102
de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, Reguladora de les Bases del Règim
Local, i 41. 14 a) del Reglament d'Organització, Funcionament i Règim
Jurídic de les Entitats Locals, aprovat per R.D. 2568/1986, de 28 de
novembre, pel present HE RESOLT:
PRIMER. Aprovar la convocatòria
de proves selectives per a la provisió en propietat d'una plaça vacant
de la escala d'Administració Especial, subescala Serveis Especials, amb
la denominació TÈCNIC MITJÀ BIBLIOTECA-ARXIU, que ha quedat
especificada a la part expositiva i aprovar així mateix les bases
específiques reguladores de les proves selectives per a la provisió en
propietat de l'esmentada plaça de funcionari de carrera, que s'adjunten
com a annex al present Decret amb la diligència d'aprovació de la
Secretaria.
SEGON. Publicar el text íntegre de les bases reguladores
de les proves selectives en el Butlletí Oficial de la Província de
València, en el Diari Oficial de la Comunitat Valenciana i en el
taulell d'edictes de l'Ajuntament.
TERCER. Publicar en el Butlletí
Oficial de l'Estat un extracte de la convocatòria, sent la data
d'aquest anunci la que servirà per al còmput del termini de presentació
d'instàncies.
QUART: Donar compte del present Decret a la Junta de
Govern Local en la primera sessió que tinga lloc, per al seu
coneixement ."
BASES REGULADORES DE LA CONVOCATÒRIA PER A LA
PROVISIÓ, EN PROPIETAT, MITJANÇANT EL SISTEMA SELECTIU DE
CONCURS-OPOSICIÓ, TORN DE PROMOCIÓ INTERNA, D'UNA PLAÇA DE LA SUBESCALA
DE SERVEIS ESPECIALS, PERTANYENT A L'ESCALA D'ADMINISTRACIÓ ESPECIAL,
CLASSE COMESES ESPECIALS, GRUP A2 AMB LA DENOMINACIÓ DE TÈCNIC MITJÀ
BILITOECARI-ARXIVER, VACANT EN LA PLANTILLA DE FUNCIONARIS DE CARRERA
DE L'AJUNTAMENT D'ALBAIDA.
Objecte
L'objecte d'aquesta
convocatòria és la provisió, en propietat, d'un plaça de tècnic mitjà
arxiver-bibliotecari, pertanyent a l'escala d'administració especial,
subescala serveis especials, Grup A2, nivell de complement de
destinació (CD-22) vacant en la plantilla de funcionaris de carrera de
l'Ajuntament d'Albaida tot d'acord amb l'oferta d'ocupació pública de
2006.
Aquesta plaça que està classificada en l'escala
d'Administració Especial, està contemplada en la relació de llocs de
treball i figura en la plantilla de funcionaris de carrera; dotada amb
el sou corresponent als funcionaris d'aquest grup, dues pagues
extraordinàries, triennis i altres emoluments que corresponguen a la
dita subescala, d'acord amb la legislació vigent.
Les funcions que
haurà de realitzar el tècnic mitjà de biblioteca-arxiu, que se
seleccione, venen reflectides en l'annex IV de les presents bases.
Procediment Selectiu
La plaça convocada es cobrirà mitjançant el sistema de concurs-oposició i torn de promoció interna.
Legislació aplicable
El procés selectiu s'ajustarà al que disposen aquestes bases i en allò que aquestes no disposen, per les bases generals aprovades per l'ajuntament d'Albaida, Llei 7/2007, de 12 d'abril, de l'EStatut Basic de l'Empleat Públic, LLei 30/1984, de 2 d'agost, de Mesures per a la Reforma de la Funció Pública, per la Llei 7/1985, de 2 d'abril, Reguladora de les Bases del Règim Local, pel R.D.L. 781/86, de 18 d'abril, T.R.R.L., pel Decret Legislatiu de 24 d'octubre de 1995 del Consell de la Generalitat Valenciana i la seua modificació aprovada per la Llei 8/1995, de 29 de desembre, de la Generalitat Valenciana, pel Decret 33/1999, de 9 de març, del Consell de la Generalitat Valenciana, pel R.D. 896/1991, de 7 de juny, pel R.D. 364/1995, de 10 de març i per la resta de disposicions legals i reglamentàries
Requisits dels aspirants
Per
a poder participar en les proves selectives objecte d'aquestes bases i
convocatòria, els aspirants hauran de reunir el següents requisits:
a)
Tenir la condició de funcionari de carrera d'esta Corporació, integrat
en l'Escala d'Administració Especial, subescala de serveis especials,
grup C1 i trobar-se en situació de serveis actiu.
b) Haver estat, al menys, dos anys com a funcionari de carrera en la subescala de serveis especials i grup C1.
c)
No patir malaltia ni estar afectat per cap limitació física o psíquica
que impedisca el normal exercici de les funcions pròpies del lloc de
treball al qual aspira.
d) No trobar-se suspès ni inhabilitat per a l'exercici de funcions públiques.
e)
Estar en possessió del títol de Diplomat/da Universitari/ària, haver
superat 3 primers cursos complets de qualsevol llicenciatura
universitària, o complides les condicions per a obtenir-ho en la data
que finalitze el termini de presentació d'instàncies. L'equivalència
haurà de ser reconeguda per l'administració competent i degudament
acreditada en este sentit pels aspirants.
Tots els requisits
hauran de complir-se en l'últim dia de termini de presentació de
sol·licituds i mantenir-se durant tot el procés selectiu. En aquest
sentit, es podran realitzar les comprovacions escaients fins arribar a
la presa de possessió com a funcionari/ària de carrera.
Instàncies
Òrgan al qual es remeten i termini
Les
instàncies per a sol·licitar prendre part en el concurs oposició
s'hauran de dirigir a la Presidència de la Corporació, en el termini de
20 dies naturals, comptadors a partir de l'endemà de la publicació de
l'extracte de la convocatòria en el Butlletí Oficial de l'Estat.
Forma de presentació i lloc
Les
instàncies es presentaran d'acord amb el model annex I de les presents
bases al Registre General de l'ajuntament d'Albaida i també podran
presentar-se igualment en la forma que determina l'article 38.4 de la
Llei 30/92, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions
Públiques i del Procediment Administratiu Comú, tot i tenint en compte
les modificacions introduïdes per la Llei 4/99, de 13 de gener.
Juntament
amb la instància s'haurà de presentar en sobre tancat, que podrà ser
lacrat, la memòria-proposta a la qual es fa referència a la base
vuitena i la relació de mèrits per a avaluar en la fase de concurs, a
més de la documentació original o copia compulsada acreditativa
d'aquells.
Drets d'examen i pagament
Els aspirants hauran
d'abonar abans de presentar la instància en la tresoreria municipal o
en el compte corrent que, en el seu cas, s'establisca, els drets
d'examen, que es fixen en 24,04 euros, i adjuntar-hi el resguard
acreditatiu de l'ingrés.
Els sol·licitants hauran de manifestar en
la instància que compleixen totes i cadascuna de les condicions
exigides en la base quarta, referides a la data en què finalitze el
termini de presentació d'aquestes, i que es comprometen a prestar el
preceptiu jurament o promesa. En qualsevol moment els interessats
podran ser requerits per a efectuar les comprovacions oportunes. Així
mateix, hauran d'indicar en la sol·licitud els mèrits que al·leguen i
adjuntar-hi els documents acreditatius d'aquests en el moment de
presentar-la, la titulació acadèmica exigida que posseeixen. La
documentació que han d'aportar els aspirants es presentarà mitjançant
el original o la fotocòpia compulsada.
Admissió d'aspirants
Acabat
el termini de presentació d'instàncies, l'Alcaldia-Presidència, dictarà
resolució, en el termini màxim d'un mes, aprovant les llistes
provisionals d'aspirants admesos i exclosos i, si escau, els motius de
la no admissió que es faran públiques en el tauler d'anuncis de
l'Ajuntament i Butlletí Oficial de la Província de València. Contra
aquesta resolució es podrà presentar reclamació en el termini de 10
dies hàbils. Les reclamacions, si n'hi ha, seran acceptades o
rebutjades en la resolució per la qual s'aprova la llista definitiva,
que es farà pública, mitjançant la inserció d'edicte al Butlletí
Oficial de la província i tauler d'anuncis de l'Ajuntament d'Albaida.
Aquesta última publicació servirà de notificació a efectes
d'impugnacions i recursos.
En el supòsit que no es presente cap
reclamació, les llistes provisionals esdevindran automàticament
definitives i açò es farà constar en la resolució de l'Alcaldia.
En
el mateix acte administratiu, s'indicarà, a més, el lloc, la data i
l'hora de començament de les proves selectives (primer exercici) i, si
es el cas, l'ordre d'actuació dels aspirants prèviament determinat
mitjançant un sorteig; la composició del tribunal amb els membres
titulars i suplents i la data de la seva constitució per a valorar els
mèrits.
Les errades de fet podran esmenar-se en qualsevol moment, d'ofici o a petició de l'interessat.
Si
en qualsevol moment del procés selectiu el tribunal coneix que algun
dels aspirants no posseeix la totalitat dels requisits exigits en
aquestes bases, després de l'audiència de l'interessat, es proposarà
l'exclusió d'aquest a l'alcalde-president de la Corporació.
Tribunal Qualificador
El tribunal qualificador que jutjarà el procés selectiu, estarà constituït de la següent forma:
President titular: El Secretari General de la Corporació.
President suplent: L'interventor de Fons de la Corporació.
Secretari: Un funcionari/ària de carrera de la Corporació .
Secretari suplent: Un funcionari/ària de la Secretaria de la Corporació.
Vocals titulars i suplents::
· Un representant de l'Administració del Consell de la Generalitat Valenciana, designat per la Direcció General competent.
· Dos tècnics o experts designats per Alcalde-president de la Corporació, d'aquesta o altra Administració Pública.
La
composició del tribunal serà predominantment tècnica i els vocals
hauran de posseir una titulació o especialització igual o superior a
les exigides per a l'accés a la plaça convocada i pertànyer al mateix
grup o grup superiors, tot d'acord amb allò establert a l'article 13.4
del Text Refós de la Llei de la funció Pública Valenciana.
L'ajuntament
sol·licitarà dels òrgans corresponents la designació dels respectius
representants que haurà d'efectuar-se en el termini dels 20 dies hàbils
següents al de la recepció de la sol·licitud.
El tribunal no podrà
constituir-se ni actuar sense l'assistència de almenys la meitat més un
dels membres, titulars o suplents, indistintament. Una vegada
constituït el tribunal i iniciada la sessió s'absenta el president,
aquest designarà, d'entre els vocals que hi haja, qui el substituesca
durant la seva absència.
Hauran d'abstenir-se de formar part dels òrgans de selecció de personal:
-
Els qui en els cinc anys anteriors a la publicació de la convocatòria
hagen realitzar tasques de preparació d'aspirants a proves selectives
d'accés a l'administració pública.
- Els qui es troben sotmesos a algun dels supòsits a què es refereix l'article 28.2 de la Llei 30/92, de 26 de novembre.
Així mateix, els aspirants podran recusar els membres del tribunal en la forma que estableix l'article 21 de la citada llei.
El
tribunal que actue en aquestes proves tindrà la categoria primera
establerta en el R.D. 462/2002, de 24 de maig i tindrà la consideració
d'òrgan col·legiat de l'Administració i, com a tal, estarà sotmès a les
normes contingudes en la Llei 30/92, de 26 de novembre, de Règim
Jurídic de les Administracions Públiques..
De cadascuna de les
sessions del tribunal, el secretari alçarà acta, on es farà constar la
qualificació dels exercicis, i també les incidències i votacions que es
produesquen.
Les actuacions del tribunal podran ser recurrides en
alçada davant l'Alcaldia-Presidència, en el termini d'un mes, comptador
des que aquestes es feren públiques, tot d'acord amb allò establert a
l'article 114 i següents de la Lle i 30/92, de 26 de novembre.
Indemnitzacions per raó del servei
Els
membres del tribunal, i també els possibles assessors especialistes,
percebran les indemnitzacions que, per raons del servei estan
establertes en el R.D. 462/2002, de 24 de maig o en la disposició
aplicable en cada moment.
Començament i desenvolupament de les proves selectives
La data, l'hora i el lloc del començament de les proves selectives s'anunciarà en la forma prevista en la base sisena.
Una
vegada començades les proves, no serà obligatòria la publicació dels
successius anuncis de la resta d'exercicis i incidències en el Butlletí
Oficial de la província. El tribunal haurà de fer públics aquests
anuncis al local on hagen acabat les anteriors proves i al tauler
d'anuncis de l'Ajuntament.
Els opositors seran convocats en crida
única, excepte els casos de força major, degudament justificats i
considerats lliurement pel tribunal. La no presentació d'un aspirant,
en el moment de ser cridat a qualsevol dels exercicis obligatoris,
determinarà automàticament el decaïment del dret a participar en el
mateix exercici i en els successius, per la qual cosa quedarà exclòs
del procés selectiu.
Entre l'acabament d'un exercici i el
començament del següent haurà de transcórrer un termini mínim de 72
hores. Es podran reduir els terminis indicats, si ho proposara el
tribunal i acceptaren tots els aspirants o fòra sol·licitat per aquests
unànimement. Aquesta circumstància s'haurà de fer constar en
l'expedient.
Totes les proves podran fer-se indistintament en valencià o en castellà, segons l'opció que trie l'aspirant.
Les proves constaran d'una fase d'oposició i d'una altra de concurs.
FASE D'OPOSICIÓ:
Els
exercicis de la fase d'oposició seran tres, els dos primers de caràcter
obligatori i eliminatori, i el tercer de caràcter obligatori i no
eliminatori.
Exercicis
Primer exercici. Obligatori i eliminatori. 1 h. (10 punts)
Consistirà
en resoldre per escrit dos supòsits pràctics plantejats pel tribunal
relacionats amb les tasques i funcions pròpies de
l'arxiver-bibliotecari, en una hora de duració. Els exercicis
plantejats estaran dirigits a valorar la capacitat de desenvolupament
de les tasques del lloc, com ara, l'elaboració-catalogació d'un
registre bibliogràfic, d'entre els quals almenys un d'ells serà dels
que s'anomenen suports electrònics i un altre d'una publicació
periòdica (Podrà demanar-se la descripció bibliogràfica en format MARC
i es facilitarà la plantilla base del format, fent ús de la CDU i
llistat d'encapçalament de matèries).
Segon exercici. Obligatori i eliminatori. 1h. (20 punts)
Dividit en dues parts:
a)
Consistirà a realitzar per escrit una Memòria-proposta sobre
ORGANITZACIÓ I FUNCIONAMENT DEL PROJECTE DE LA NOVA BIBLIOTECA
MUNICIPAL D'ALBAIDA I ADAPTACIÓ DE LA ORDENANÇA REGULADORA DEL SERVEI
DE BIBLIOTECA I ARXIUS MUNICIPAL. Es tindrà en compte la normativa
aplicable vigent per a estos centres i especialment relacionada amb el
temari de matèries específiques que hi figura com a annex a les bases.
La Memòria-proposta haurà de presentar-se per duplicat, enquadernada i
en sobre tancat, juntament amb la instància i no podrà tindre una
extensió superior a 100 fulls DIN A4, a una cara, interlineació
senzilla, lletra 12 tipus arial narrow de word, ni inferior a 80 fulls.
La falta de presentació de la Memòria-proposta per part d'un
aspirant en el termini establert per a la presentació d'instànciesi
improrrogable, suposarà l'automàtica eliminació del mateix.
b)
Exposició I defensa oral de la Memòria-Proposta davant el Tribunal
durant un temps que no podrà excedir d'una hora. En el temps
d'exposició l'aspirant disposarà d'un exemplar de la Memòria-Proposta i
el Tribunal podrà formular preguntes, aclariments, i/o sol·licitar de
l'aspirant que explique determinats apartats o aspectes de la proposta
presentada.
Tercer exercici. Obligatori i no eliminatori. 1h. (4 punts)
Consistirà
en la valoració pel tribunal dels coneixements de valencià dels
aspirants, relacionats amb les funcions pròpies del lloc convocat i
d'acord amb la normativa sobre l'ús del valencià de la Generalitat
Valenciana. Els aspirants hauran de traduir dos textos proposats pel
tribunal del castellà al valencià,i de valencià al castellà, en un
temps que no podrà ser superior a 30 minuts cadascun.
Qualificació, valoració i publicitat
La
qualificació per a cada exercici i aspirant es determinarà per la
mitjana resultant de les qualificacions atorgades per cada membre del
tribunal. De cadascun dels exercicis s'alçarà un acta pel Secretari del
Tribunal en la qual consten les puntuacions obtingudes i demés
circumstàncies que signaran tots els membres i s'exposarà al tauler
d'anuncis de l'Ajuntament i lloc de celebració de l'exercici.
El primer exercici es qualificarà de zero a deu punts (0-10). Per a superar-lo caldrà obtenir un mínim de cinc punts..
El
segon exercici es qualificarà de zero a vint punts (0-20). Per a
superar-lo caldrà obtenir un mínim de deu punts. En la qualificació de
l'exercici el Tribunal valorarà conjuntament la Memòria-proposta
presentada i l'exposició i defensa oral realitzada
El tercer exercici es qualificarà de zero a quatre punts (0-4). No té caràcter eliminatori.
La
qualificació de la fase d'oposició serà la resultant de la suma de la
puntuació obtinguda en els tres exercicis serà i es confeccionarà una
llista única ordenada per puntuació de major a menor.
FASE DE CONCURS:
Finalitzada
la fase d'oposició, es valoraran els mèrits aportats pels aspirants que
hagen superat la fase d'oposició, d'acord amb el barem de mèrits inclòs
en l'Annex I d'aquestes bases.
La puntuació obtinguda en la fase de concurs se sumarà a l'obtinguda en la fase d'oposició.
Llistat i Proposta d'aprovats pel Tribunal
Finalitzades la fase d'oposició i fase de concurs el Tribunal procedirà a confeccionar la llista d'aspirants seleccionats i el seu ordre de puntuació amb tots els qui hagen superat la fase d'oposició, tot i sumant la puntuació obtinguda en la fase de concurs. La llista es farà pública en el lloc de celebració de l'últim exercici de la fase d'oposició i al tauler d'anuncis de l'Ajuntament. Una vegada treta la llista d'aspirants seleccionats el tribunal realitzarà la proposta de nomenament i la elevarà a l'Alcaldia-Presidència juntament amb l'acta de la última sessió del Tribunal.
Presentació de documentació, nomenament i presa de possessió
En
el termini de vint dies naturals, comptadors a patir de l'endemà de la
publicació de la llista d'aprovats en el tauler d'anuncis de
l'ajuntament, l'aspirant proposat pel tribunal presentarà els documents
acreditatius dels requisits exigits en les presents bases, per a
prendre part en l'oposició i que són:
A) Fotocòpia del Document
Nacional d'Identitat o document equivalent acreditatiu de l'identitat
del sol·licitant acompanyada de l'original per a la seua compulsa.
B)
Còpia Autenticada o fotocòpia compulsada de la titulació de diplomat/da
universitari/ària d'haver superat 3 primers cursos complets de
qualsevol llicenciatura universitària..
C) Declaració jurada de no
haver estat separat mitjançant un expedient disciplinari, del servei de
cap administració pública, ni de trobar-se incapacitat.
Si en el
termini indicat i excepte causes de força major, no presenta la
documentació o, tot i presentar-la, no compleix els requisits exigits,
no podrà ser nomenat/da i quedaran anul·lades totes les actuacions,
sense perjudici de la responsabilitat en què hagen pogut incórrer per
falsedat en la instància.
Una vegada l'alcaldia haja donat aprovació
a la proposta, l'aspirant nomenat haurà de prendre possessió en el
termini d'un mes, comptador des del següent a la notificació del
nomenament. Si no pren possessió en el termini indicat, sense causa
justificada, perdrà els drets derivats de la superació de les proves i
del subsegüent nomenament; en aquest cas, l'Alcaldia haurà de nomenar
l'aspirant que, havent superat totes les proves, haja quedat en segon
lloc en l'ordre de puntuació.
En l'acte de presa de possessió
l'aspirant nomenat haurà de prestar el jurament o promesa a què es
refereix l'article 32.c del Text Refós de la Llei de la Funció Pública
Valenciana.
Incidències
El Tribunal està facultat per a
resoldre els dubtes que s'hi presenten i prendre els acords necessaris
per al bon ordre de l'oposició en tot el que no estiga previst en
aquestes bases.
Tretzena: Publicació de les bases i recursos.
L'acord
d'aprovació d'aquestes bases es publicarà en el Butlletí Oficial de la
província, i així mateix, un anunci de convocatòria amb referència a la
publicació de les bases al Butlletí Oficial de l'Estat, i regiran
mentre l'Ajuntament no les modifique o les derogue.
Contra
aquestes bases i la corresponent convocatòria, actes que posen fi a la
via administrativa, es podrà interposar postestativament recurs de
reposició, davant l'Alcaldia-Presidència, en el termini d'un mes,
comptador des del dia següent a la publicació en el Butlletí Oficial de
la província de València, o bé directament recurs
contenciós-administratiu davant del Jutjat Contencios-Administratiu, en
el termini de dos mesos, comptadors des de l'endemà de la publicació en
el Butlletí Oficial de la provincia de València o qualsevol altre que
estime pertinent.
Contra les resolucions i els actes dels òrgans de
selecció i els actes de tràmit d'aquests que impedisquen continuar el
procediment o produïsquen indefensió, podrà interposar-se recurs
d'alçada davant l'autoritat que haja nomenat el seu president, en el
termini d'un mes, comptador des que es van fer públics.
ANNEX I. MODEL: SOL·LICITUD D'ADMISSIÓ CONCURS-OPOSICIÓ, TORN DE PROMOCIÓ INTERNA PLAÇA QUE S'HI CITA
I.- DADES PERSONALS
COGNOMS I NOM
ADREÇA A EFECTES DE NOTIFICACIÓ
CODI POSTAL I POBLACIÓ
DNI.
Telèfon fix i/o mòbil
II.- DADES DEL PROCEDIMENT
MODALITAT CONCURS-OPOSICIÓ, TORN PROMOCIÓ INTERNA
DENOMINACIÓ PLAÇA/LLOC TÈCNIC MITJÀ ARXIVER- BIBLIOTECARI
ESCALA/SUBESCACALA I GRUP ADMINISTRACIÓ ESPECIAL/SERVEIS ESPECIALS/A2
REQUISITS
TENIR LA CONDICIÓ DE FUNCIONARI DE CARRERA DE L'AJUNTAMENT D'ALBAIDA
OCUPANT PLAÇA DE L'ESCALA D'ADMINISTRACIÓ ESPECIAL, SUBESCALA SERVEIS
ESPECIALS CC, SUBGRUP C1,
OFERTA OCUPACIÓ PÚBLICA 2006
Assabentat/da
de la convocatòria i aprovació de bases per part de l'Ajuntament
d'Albaida per a la provisió d'una plaça de tècnic mitjà
arxiver-bibliotecari vacant en la plantilla de funcionaris de carrera
de l'Ajuntament d'Albaida i corresponent a l'oferta d'ocupació pública
de 2006, per concurs-oposició i torn de promoció interna.
Tot i acomplint els requisits exigits en les bases aprovades que regulen el procediment per a la provisió d'esta vacant.
Per
mig de la present se sol·licita l'admissió per a prendre part en el
procediment, tot i acompanyant la documentació que tot seguit es
detalla:
- Fotocòpia compulsada del DNI.
- Fotocòpia compulsada de la titulació exigida.
- Sobre amb la relació de mèrits al·legats i documentació acreditativa.
- Sobre amb la Memòria-Proposta
Albaida, _____ d'/de ________________ de 200__
SR. ALCALDE-PRESIDENT DE L'AJUNTAMENT D'ALBAIDA
ANNEX II Barem de mèrits
A) Antiguitat i Grau: Fins a un màxim de 8 punts.
1.
Antiguitat: Per cada mes complet de serveis prestats, en actiu en la
subescala serveis especials, grup C1 en esta o altres administracions
públiques: 0,04 punts. Fins a un màxim de 3 punts.
Per cada mes
complet de serveis prestats, en altres grups i subescales distints a
l'anterior i, en qualsevol administració pública: 0,04 punts. Fins a un
màxim de 2 punts.
2. Grau: El grau personal consolidat pels aspirants es valorarà de la forma següent:
- Grau consolidat inferior al lloc sol·licitat: 1 punt
- Grau consolidat igual al del lloc sol·licitat: 2 punts
- Grau consolidat superior al del lloc sol·licitat: 3 punts.
B) Formació. Fins a un màxim de 6 punts.
1.Titulació
acadèmica: Fins un màxim de 2 punts, sense que puga computar-se més
d'una titulació. Per títols acadèmics oficials de nivell superior a
l'exigit per a l'exercici del lloc de treball objecte de la
convocatòriar:
- llicenciatures universitàries o equivalent, incloent-hi doctorats, 2 punts.
2.Coneixement
de Valencià: Fins un màxim de 2 punts, sempre que s'acredite estar en
possessió del pertinent certificat o homologació expedida per la Junta
Qualificadora de Coneixements de Valencià, d'acord amb la següent
escala:
- Coneixement de nivell oral: 0,50 punts
- Coneixement de nivell elemental: 1,00 punt
- Coneixement de nivell Mitjà: 1,50 punts
- Coneixement de nivell superior: 2,00 punts
3.Cursos
de formació i perfeccionament: Fins un màxim de 2 punts Es valoraran
els cursos de formació i perfeccionament de duració igual o superior a
15 hores que hagen sigut cursats o impartits per l'interessat i que
hagen sigut convocats o homologats per qualsevol centre o organisme
oficial de formació d'empleats públics o entitats públiques, com ara:
Diputació, Generalitat, MAP, FEMP, FVMP i justificats mitjançant el
certificat de l'organisme que les haja promogut: fins un màxim de 2
punts. Tot d'acord amb la següent escala:
- De 70 hores de duració o més: 1,00 punt.
- De 50 fins a 69 hores de duració: 0'75 punts.
- De 25 fins a 49 hores de duració: 0'50 punts.
- De 15 fins a 24 hores de duració: 0'25 punts.
C) Mèrits específics: Fins a un màxim de 6 punts.
Per
l'experiència acreditada pels aspirants en un lloc amb funcions iguals
o semblants o amb nivells de responsabilitat iguals o superiors al que
es convoca, en qualsevol Administració Pública: 0'10 punts per mes
complet, amb un màxim de 6 punts.
ANNEX III: TEMARI
Tema 1. Biblioteques. Definició, tipus i funcions.
Tema 2. Organització bibliotecària a Espanya. El sistema espanyol de biblioteques.
Tema
3. Legislació bibliotecària valenciana: decrets de transferència. La
Llei d'Organització Bibliotecària Valenciana. La Llei del Patrimoni
Valencià. La Biblioteca Valenciana.
Tema 4. Sistema bibliotecari valencià. La xarxa de lectura pública valenciana.
Tema 5. Biblioteques públiques: Concepte i funció. Les biblioteques públiques municipals.
Tema 6. Biblioteques nacionals: Concepte i funció. La Biblioteca Nacional Espanyola.
Tema 7. Les bebeteques. Biblioteques infantils. Les biblioteques escolars.
Tema
8. Les biblioteques especialitzades i els centres de documentació. El
servei d'informació local (SIL-TICS) en la biblioteca pública.
Tema 9. Els materials especials. Recursos multimèdia.
Tema 10. L'hemeroteca.
Tema 11. Catàlegs: conceptes, classes, funcions i objectius.
Tema 12. Els catàlegs de les grans biblioteques. Els catàlegs col·lectius. El catàleg col·lectiu de la XLPV.
Tema 13. Instal·lació i equipament de les biblioteques. Conservació de materials bibliotecaris.
Tema 14. L'expurgació.
Tema 15. L'adquisició i el registre de fons bibliogràfics. Procés tècnic dels materials.
Tema 16. Automatització de biblioteques.
Tema 17. Sistemes integrats de gestió de biblioteques. Mòduls. El sistema Absys. Els OPACS.
Tema 18. Les noves tecnologies a les biblioteques. Internet a les biblioteques. Serveis i aplicacions.
Tema 19. Sistemes de classificació bibliogràfica. La classificació decimal universal.
Tema 20. Animació a la lectura.
Tema 21. Panorama actual de la lectura i la literatura infantil: estat i bibliografia bàsica.
Tema 22. El préstec interbibliotecari.
Tema 23. L'extensió bibliotecària.
Tema 24. Formació d'usuaris.
Tema 25. El llibre infantil: obres de referència i bibliografia.
Tema 26. La biblioteca, espaci d'integració social.
Tema 27. La documentació i el document.
Tema 28. Definició i objectius de la bibliografia. Evolució històrica i estat actual.
Tema 29. Anàlisi documental de contingut. Indexació i resum. Tipus i normes per a la seua elaboració.
Tema 30. Llenguatges documentals. Els "Thesaurus".
Tema 31. Bases i bancs de dades documentals. Servei de referència.
Tema 32. La descripció bibliogràfica: La Norma ISBD-MARC.
Tema 33. El llibre i la biblioteca des del segle XVI al XX.
Tema 34. La biblioteca digital.
Tema 35. Formats per a la descripció de recursos electrònics: estàndards de metadades.
Tema 36. Catalogació de recursos a Internet. El tractament de la informació electrònica: les búsquedes. Ferramentes i recursos.
Tema 37. Serveis no presencials a les biblioteques: les pàgines webs bibliotecàries.
Tema 38. Legislació sobre el patrimoni artístic, bibliogràfic i documental. La Llei de Propietat Intelectual.
Tema 39. El patrimoni bibliogràfic espanyol. Panorama històric. Normativa legal.
Tema 40. La biblioteconomia i la formació professional del bibliotecari en l'actualitat.
Tema 41. Les biblioteques en la societat de la informació.
Tema 42. L'enquadernació. Panorama històric. Especial referència a l'enquadernació valenciana.
Tema 43. La biblioteca municipal d'Albaida: Creació, història, fons i serveis.
Tema 44. El concepte d'arxiu. Evolució. Tipus d'arxiu.
Tema 45. Principis de l'arxivística i les ciències auxiliars de l'arxivística.
Tema 46. Els suports dels documents d'arxiu.
Tema 47. Tipologies documentals municipals.
Tema 48. El valor dels documents. Concepte i Classes.
Tema 49. L'expedient administratiu.
Tema 50. Les noves tecnologies de la informació i l'arxiu.
Tema 51. Les instal·lacions de documents d'arxius: mobiliari i contenidors.
Tema 52. La conservació de documents en els arxius.
Tema 53. El quadre de classificació i organització de fons de l'arxiu municipal d'Albaida.
Tema 54. La Norma Internacional General de Descripció Arxivística: ISAD (G)
Tema 55. L'ingrès de documents a l'arxiu municipal.
Tema
56. L'expurgo en els arxius municipals. Normativa actual. La Junta
Qualificadora de documents administratius. L'accés a la documentació de
l'arxiu.
Tema 57. L'arxiu. Funció i formació. El servei d'arxiu municipal d'Albaida. Ordenança reguladora.
Tema 58. Classes d'arxius. Els arxius de gestió: Tractament i organització.
ANNEX IV: TASQUES
Tasques o funcions a desenvolupar pel tècnic mitjà bibliotecari/ària-arxiver/a de l'ajuntament d'Albaida:
1. Ordenar documents, caixes i lligalls.
2. Classificar documentació seguint el quadre d'organització del fons.
3. Catalogar basant-se quadre d'organització i normes arxivístiques
4.
Creació, control i manteniment de la base de dades pròpia on s'inclou
inventari, catalogació, tria i eliminació, quadre de classificació,
etc.
5. Inventari (pergamins, arxiu històric,administratiu) , estadístiques, etc.
6.
Confecció fulls de recepció dels expedients complets lliurats des de
les oficines pels distints negociats i personal responsable de la seua
tramitació de l'administració.
7. Recerca de documentació
(administrativa i històrica) tant per al personal de l'administració
com per investigadors, veïns, particulars, etc, d'acord amb les normes
de l'ordenança reguladora del servei.
8. Control i seguiment de préstecs de documents al personal de l'Administració i particulars interessats.
9.
Supervisió de la documentació remesa a l'arxiu en les condicions
establertes a l'ordenança, tot i eliminant duplicats, elements
metàl·lics, etc.
10. Control i supervisió de les condicions de temperatura i humitat.
11. Guia en visites escolars
12. Tria i eliminació de documentació sense vigència administrativa i que no té una custòdia permanent
13. Elaboració dels informes sol·licitats pel personal responsable o/i òrgans de govern sobre qüestions diverses.
14. Atenció al públic : matins i vesprades
15. Replegada del correu, fotocòpies, i demès tasques complementàries.
16.
Formalització de sol·licituds de subvenció i ajudes convocades per
distints organismes: material homologat, restauració de documents,
mobiliari, planxat i neteja de pergamins, etc.
17. Manteniment de
pàgina web amb informació relativa a l'A.M.A. en col·laboració amb el
Departament Informàtic i assistència tècnica externa.
18.
Col·laboració amb el personal de la Mancomunitat en els serveis que es
preten en virtud del conveni de col·laboració subscrit amb la
Mancomunitat.
19. Selecció material bibliogràfic i no bibliogràfic i adquisició
20. Catalogació d'acord amb les normes (programa informàtic ABSYSNET)
21. Ordenació i classificació (revisions setmanals)
22. Registre d'entrades : de llibres i de socis
23. Confecció carnet de socis
24. Orientació en la recerca bibliogràfica : matins i vesprades
25. Préstec i devolucions del material documental
26. Assessorament i ajuda als usuaris en els ordinadors i accessos a internet
27. Elaboració de torns en el servei d'internet i calcular hores setmanalment
28.
Preparar i demanar subvencions i ajudes per a la biblioteca : foment
lector, increment bibliogràfic, millora informàtica, mobiliari
29. Confecció butlletí de novetats mensuals i guia de lectura (semestral)
30. Campanyes d'animació lectora : programació, contactes, col·laboració, obertura, col·locació, (escoles,EPA,mestresses).
31. Elaboració d'informes i estadístiques mensuals i anuals
32. Elaboració Estadístiques diàries : homes/dones/xiques/xics/valencià/castellà/a.i./no llibres/orientació
33. Qualsevol altra funció relacionada amb el lloc que se li encomane, pròpia i d'acord amb la subescala i grup al que pertany.
Contra
aquestes bases i la corresponent convocatòria, actes que posen fi a la
via administrativa, tot d'acord amb allò establert a l'article 109 c)
de la Llei 30/1992, de 26 de novembre del Règim Jurídic de les
Administracions Públiques i Procediment Administratiu Comú (modificada
per la Llei 4/99, de 13 de gener), es podrà interposar els recursos que
tot seguit es detallen:
A) Potestativament, RECURS DE REPOSICIÓ,
en el termini d' un mes comptador des de l'endemà al de la publicació
en el Butlletí Oficial de la provincia, davant el mateix òrgan que ha
dictat la resolució i acord, tot d'acord amb allò establert als
articles 116 i 117 de la Llei 30/92, de 26 de novembre, de Règim
Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment
Administratiu Comú.
B) Directament interposar RECURS
CONTENCIOSO-ADMINISTRATIU, en el termini de dos mesos, comptadors des
del dia següent al de la publicació del present anunci en el Butlletí
Oficial de la província, davant del Jutjat Contenciós-Administratiu,
tot d'acord amb allò establert als articles 8, 10 i 46 de la Llei
29/98, de 13 de juliol, reguladora de la Jurisdicció
Contencioso-Administrativa.
En el cas d'interposar el recurs de
reposició potestatiu, no es podrà interposar recurs
contenciós-administratiu fins que aquell siga resolt expressament,
dintre del termini d'un mes o s'haja produït la seva desestimació per
silenci administratiu. Tot això, sens perjudici de que puga exercir
qualsevol altre recurs que s'estime pertinent.
Albaida, a 23 d'abril del 2010.-L'alcalde-president, Juan José Beneyto Galbis.
2010/13777