Cambiar a contenido. | Saltar a navegación

Herramientas Personales

958 57 47 67
Horario de 09:00 h. a 14:00 h.
Usted está aquí: Inicio / Convocatorias / Técnico Auxiliar de Biblioteca, Ayuntamiento de Masnou (Barcelona)

Técnico Auxiliar de Biblioteca, Ayuntamiento de Masnou (Barcelona)

Bolsa de trabajo, Subgrupo C1, Acceso libre, 11-03-2013

 

Apertura de plazo

Bases de la convocatoria

Objecte de la convocatòria.

L'objecte de la convocatòria és la creació d’una borsa per a cobrir possibles substitucions, vacants o temporalitats, de personal tècnic auxiliar de biblioteca.

Condicions que hauran de tenir els/les aspirants per prendre part al procés selectiu.

a) Tenir la nacionalitat espanyola, la de qualsevol dels estats membres de la Unió Europea o la d’altres estats als quals

els hi sigui d’aplicació la lliure circulació de treballadors en virtut de tractats internacionals ratificats per Espanya. Els nacionals de la resta d’estats hauran de ser residents a l’Estat espanyol.

b) Tenir complerts setze anys i no excedir, en el seu cas, de l'edat màxima de jubilació forçosa.

c) Estar en possessió del títol de batxillerat o cicles formatius de grau mitjà.

d) No patir malaltia o defecte físic, que impedeixi el compliment de les corresponents funcions a la plaça a cobrir.

e) No haver estat separat/da mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol de les administracions públiques,

ni trobar-se inhabilitat/da per a l'exercici de funcions públiques.

f) Acreditar el nivell de català de suficiència de català (nivell C).

g) Abonar els drets d’exàmens d’acord amb el que estableixen les ordenances fiscals pel grup C1.

Sol·licitud i drets d’examen.

Les instàncies per sol·licitar prendre part al procés selectiu, en la que els/les aspirants hauran de manifestar que reuneixen totes i cadascuna de les condicions que s'exigeixen a la segona base, es dirigiran al President de la Corporació i es presentaran en un model oficial i normalitzat que es facilitarà a l’Oficina d'Atenció al Ciutadà d'aquest Ajuntament, en el termini de 10 dies naturals comptats des del dia següent al de la publicació de les bases i la convocatòria al Butlletí Oficial de la Província, o bé es podran trametre per qualsevol dels mitjans que estableix l'article 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.

A partir de la convocatòria al Butlletí Oficial de la Província, tots els successius anuncis, s'exposaran al tauler d'anuncis de l'Ajuntament del Masnou i al web municipal www.elmasnou.cat.

Admissió dels aspirants.

Finalitzat el període de presentació d'instàncies es dictarà resolució, mitjançant decret, en el termini màxim d'un mes, que es publicarà en el tauler d'anuncis de la Corporació i de la web municipal, en la que es declararà aprovada provisionalment la llista dels i les aspirants admesos i exclosos. En l'esmentada resolució, s'indicarà els llocs en què es troben exposades al públic les llistes completes certificades dels aspirants admesos i exclosos i els motius d'exclusió (que serà al tauler d'anuncis de l'Ajuntament i al web municipal si no es diu el contrari). En la mateixa resolució es determinarà la data, l'hora i el lloc de realització del 1r exercici, i si s'escau, la composició nominal de l'òrgan de selecció.

Els aspirants disposaran d'un termini de 5 dies hàbils a partir de l'endemà de la publicació de la resolució indicada, per formular davant del president de la corporació, les reclamacions o subsanacions que creguin oportunes, i/o aportar la documentació requerida a la convocatòria, d'acord amb el que disposa l'article 71 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, adreçades a esmenar els defectes que hagin causat la seva exclusió o els que s'hagin pogut produir per omissió o error. Si en el termini de 5 dies hàbils no s'ha produït cap reclamació, al·legació o esmena, la llista passarà a ser automàticament definitiva, sense necessitat de nova publicació.

Les reclamacions, al·legacions o esmenes presentades es resoldran en els 30 dies naturals següents a l'acabament del termini previst per a la seva presentació. El President de la Corporació o autoritat en qui hagi delegat estimarà o desestimarà les reclamacions formulades i notificarà la seva resolució a les persones interessades. Si s'escau, dictarà la corresponent resolució de rectificació del llistat d'admesos i exclosos que s'anunciarà en el tauler d'anuncis de la corporació. No obstant això, la publicació referida podrà ser substituïda per una notificació personal a cadascun dels aspirants, d'acord amb l'article 58 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre.

Transcorregut aquest període sense que s'hagi dictat resolució, les reclamacions, al·legacions o esmenes s'entendran com desestimades.

A l'efecte d'admissió de les persones aspirants, es tindran en compte les dades que aquestes facin constar a la sol·licitud.

Comissió de valoració.

La Comissió de valoració estarà formada de la següent manera:

President: Un/a funcionari/ària o treballador/a laboral fix de l’Ajuntament del Masnou.

Vocals: Tres funcionaris/àries o treballadors/ores fixos de l’Administració Pública.

Secretari/ària: Un/a funcionari/ària o treballador/a laboral fix de l’Ajuntament del Masnou.

Procediment de selecció. El procediment de selecció contindrà les següents fases:

• Primera fase: Coneixements de la llengua catalana i castellana.
• Segona fase: Fase pràctica.
• Tercera fase: Fase concurs.
• Quarta fase: Entrevista.
Primera fase: Coneixements de llengua catalana i castellana.
Consta de 2 exercicis:
Exercici 1. Coneixements de la llengua catalana. Consistirà en la realització d'exercicis de coneixements de suficiència
de la llengua catalana (nivell C). Restaran exempts de realitzar aquest exercici les persones que acreditin
documentalment estar en possessió d’aquest nivell de català dins del termini de presentació d'instàncies.
La qualificació d'aquest exercici serà d'apte o no apte.
Exercici 2. Coneixements de la llengua castellana. Constarà d'un exercici de caràcter obligatori i eliminatori per als
aspirants que no tinguin la nacionalitat espanyola que tindrà per objecte l'avaluació del coneixement de la llengua
castellana.
L'exercici consistirà en la realització d'una redacció de 100 paraules, com a mínim, i en mantenir una conversa sobre
temes d'actualitat amb els membres de l'òrgan de selecció i, si s'escau, amb els assessors que aquest òrgan en delegui.
El temps per a la realització d'aquest exercici no pot ser superior als 30 minuts per a la primera part i als 15 minuts per a
la segona.
La qualificació d'aquest exercici serà d'apte o no apte.
Restaran exempts de la realització d'aquest exercici els aspirants que hagin presentat juntament amb la sol·licitud una
documentació suficient acreditativa d'estar en possessió d'un certificat conforme han cursat la primària, la secundària i el
batxillerat a l'Estat espanyol; del diploma de nivell superior d'espanyol que estableix el Reial Decret 1137/2002, de 31
d'octubre, o certificació acadèmica que acrediti haver superat totes les proves adreçades a l'obtenció d'aquest; o del
certificat d'aptitud en espanyol per a estrangers expedit per a les escoles oficials d'idiomes.
L'òrgan de selecció farà pública, si s'escau, la llista d'aspirants exempts de realitzar aquest exercici.
Els aspirants ha d’obtenir la qualificació d’apte per poder accedir a la segona fase del procés selectiu.
Segona fase: Fase pràctica.
Consistirà en l’elaboració d’un cas pràctic (a escollir entre dos) en relació a les funcions del lloc de treball.
Aquesta fase es valorarà amb un total de 10 punts. Per accedir a la fase següent (valoració de mèrits) s'ha d'haver
obtingut un mínim de 5 punts.
Tercera fase: Concurs.
Consistirà en la valoració dels mèrits que s’acreditin d’acord amb la següent taula:
A) Experiència professional.
1. Per serveis efectius prestats, a l'administració pública, realitzant funcions similars a la plaça convocada, 0,10 punts
per mes de servei fins a un màxim de 1,25 punts.
2. Per experiència professional en el sector privat en funcions similars amb la plaça convocada, 0,10 punts per mes de
servei fins a un màxim de 1,25 punts.
B) Expedient acadèmic o titulacions:
Per titulacions superiors a l’exigida i relacionades amb les característiques del lloc de treball, fins a un màxim de 1 punt.
C) Formació:
Per la realització de cursos, seminaris i/o jornades directament relacionats amb matèries pròpies de les funcions de la
plaça convocada, impartits per centres reconeguts oficialment, a raó de 0,01 punts per hora lectiva fins a un màxim de 1
punt. En el cas que no constin les hores lectives, es valorarà amb 0,01 per curs.
D) Mèrits complementaris.
Es deixa a la lliure consideració de la comissió de valoració l'apreciació d'altres mèrits que consideri rellevants per a la
provisió de la plaça convocada, que hagin estat al·legats pels candidats i/o no hagin tingut cabuda en els apartats
anteriors, fins a un màxim de 0,50 punts en total.
Quarta fase: Entrevista.
Per tal de comprovar les condicions específiques exigides per el desenvolupament del lloc de treball, a criteri de l'òrgan
seleccionador, es podrà mantenir una entrevista amb els candidats, per tal de determinar el seu nivell de formació i
experiència professional. La puntuació màxima serà de 2 punts.
La puntuació final de procés selectiu serà la suma de la puntuacions obtingudes en la segona, tercera i quarta fase.

Llista d’aprovats.

Aquells candidats/es que superin la fase de capacitació formaran part de la llista d'espera per cobrir possibles vacants o
substitucions de caràcter temporal. Aquesta llista tindrà una vigència d’un any a partir de la data de finalització del
procés de selecció. Les contractacions que se'n derivin d'aquesta llista es faran tenint en compte l'adequació del perfil
dels candidats al lloc de treball a cobrir i es podran realitzar a tal efecte les proves complementàries que es considerin
adients.

Incidències.

La Comissió de valoració quedarà facultada per resoldre els dubtes que es presentin i prendre els acords necessaris pel
bon ordre del concurs en tot el que no està previst en aquestes Bases.

Règim del procés selectiu.

Tot allò relacionat amb el procés selectiu i no regulat en les presents bases es regirà per les bases generals aprovades
per la Junta de Govern Local de 30 de juliol de 2009, que han estat publicades al BOP número 190, de data 10.08.09 i
en extracte al DOGC número 5452 de data 27.08.09.
El Masnou, 25 de febrer de 2013
L'alcalde, Pere Parés i Rosés